problemy s NE2000

Martin Kafara kafara na hk.altec.cz
Čtvrtek Říjen 31 10:42:06 CET 1996

Leos Bitto wrote:

> S kernelem 2.0.23 se mi uz trikrat stalo, ze mi pri normalni praci umrela
> sitova karta NE2000 compatible (konkretne SVEC FD0490I-BP).

> a jedinym resenim byl reboot. A to cudlikem reset, pokud to bylo pouze
> softwarove tak se ta karta nevzpamatovala (zkousel jsem i reboot do
> Windows 95). Zajimave ze s Windows 95 se takove problemy nevyskytuji,
> stejne jako se starsimi kernely (2.0.18 funguje OK). Nemuze to byt tim ze
> v 2.0.22 je nejaky patch co se tyce NE2000 na PCI? Nemate nekdo stejne
> problemy? Nebo jeste lepe reseni?
>
>Cau Leosi,

v tvem problemu ti mohu pomoci. Je to zpusobeno tim, ze nova verze
linuxu, kterou mas jiz nama v jadru podporu NE2000. Standardne tam ma
pouze 3com kartu.

Nejlepe bude, pokud zajdes do adresare /usr/src/linux a spustis pomoci
poveloveho radku make menuconfig.
V tomto programu si nastavis odpovidajici konfiguraci v obou oddilech
network. (iso card, NE1000/NE2000)

Jakmile budes hotov, spust pomoci poveloveho radku make dep. Coz prepise
stavajici konfiguraci. Pote zadej
prikaz make all a budes asi 15 minut cekat, nez se ze zdrojaku vytvori
nove konfiguracni a spousteci soubory.

Jakmile program skonci, zadej make zImage. Prepise se soubor zImage.
Ulozi se do adresare /usr/src/linux/arch/386i/boot/zImage.

Ted jdi zpet do "/" . Zde naleznes soubor vmlinuz. Ten prejmenuj na
vmlinuz.ori. Pote sem zkopiruj soubor zImage z adresare, jak jsem ti
napsal a prejmenuj jej na vmlinuz.

Posledni krok bude ten, ze zadas prikaz lilo. Na ten nezapomen !!!

ukonci vsechny aplikace jako treba mc a zadej reboot

Je to spolehlive.. sam jsem to delal. Overeno.

						Cau Martin

--
Martin Kafara					 Tel.: ++42-49-5813314