problemy s NE2000

Roman Dolejsi roman na sorry.vse.cz
Čtvrtek Říjen 31 13:14:11 CET 1996

No, nevim, co to zpusobuje, ale mne se zase stava, ze kdyz nameko rebootnu
linux nebo NT4, moje sitovka (elnk3) se nedostane na sit.. podle konfiguracniho
programku mi ovsem bezi bez problemu a i aktivni konektor je ten spravny..
pomuze az hard reset.
nemel by nekdo nejakej hint, co je toho pricinou ?

P.S.: kamosovi dokonce obcas ani nenaskoci BootROM (RPL).

Roman Dolejsi                                          mail: roman na sorry.vse.cz
UNIX Administrator at VSE/JM, Prague, CZE            http://sorry.vse.cz/~roman