!!! HELP !!! (MODEM)

dvorakj dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 31 11:37:01 CET 1996

Martin Kafara wrote:

| Mockrat diky za radu
|
| hned to jdu vyzkouset, ale mam za to, ze jsem se splet v portech. Vim,
| ze je modem nainstalovan na com2,
| pouze jsem mylne myslel, ze je to cua3.. ve chvili, kdy jsem to psal,
| jsem si nemohl vzpomenout. V tom zrejme
| problem neni.
|
| Pises o programku MiniCom .. kde bych ho mohl sehnat..?
|
| 								Martin

Taky nebyva od veci prezkouset nastaveni irq. Na internich modemech se
nastavuji propojkami, obvykla hodnota je 5. Pak ale asi musite stejne
zavolat setserial, aby nastavil tohle preruseni.

Problem s prerusenim se projevuje tak, ze modem sice tukne, ale nic
neposle zpatky.  Tahle zkusenost me jednou stala sest vycerpavajicich
hodin....

Honza Dvorak  ( http://www.karlin.mff.cuni.cz/~dvorakj/ )