!!! HELP !!! (MODEM)

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 31 12:46:56 CET 1996

> Taky nebyva od veci prezkouset nastaveni irq. Na internich modemech se
> nastavuji propojkami, obvykla hodnota je 5. Pak ale asi musite stejne
> zavolat setserial, aby nastavil tohle preruseni.
>
> Problem s prerusenim se projevuje tak, ze modem sice tukne, ale nic
> neposle zpatky.  Tahle zkusenost me jednou stala sest vycerpavajicich
> hodin....

Muzu potvrdit, bez nastaveni setserial linux pri bootu sice vypise
(u mne) ze cua1 je irq 3, cua2 irq 4 a cua3 je irq 3, ale to ma nekde
v sobe dane natvrdo a nic neosahava sam. To udela az pouzitim
prikazu setserail (v slackware byl soubor rc.setserail), kterym se zjistilo,
jak je ktery modem nastaveny doopravdy. Muj interni jsem mel na irq 5 na cua2
a nez jsem zjistil, ze otestovani linux nedela, taky to bylo nekolik hodin...

S pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group