RedHat 4.1 ? Debian ? (Re: RedHat 4.0 FTPD - podivne chovani)

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 31 12:52:23 CET 1996

On Thu, 31 Oct 1996, Petr Snajdr wrote:

> Pekny den vsem ,
>  uz mi pomalu zacina vadit to,ze snad neni den,kdy nekdo najde v redHatu
> 4.0 nejakou novou chybu.
> A pro to se ptam:RedHat 4.1 - Kdy ?

No ale on ten RedHat neni vubec spatny! Jde o to, ze na jejich FTP
serveru jsou obratem k dispozici nova RPMka, ktera se daji trivialne
nainstalovat - jsou to RPMka. A opravdu, pokud se objevi zavazna chyba
(tedy ne za ve ftp da lcd segfault) tak je tam do par dni (nekdy i hodin)
opravene RPM. Tedy staci to hlidat a upgradovat - je to bezbolestne.
U nas doporucuji mirror na sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Distributions/RedHat
A taky kdyz jim napises tak vetsinou jeste ten samy den dostanes odpoved.
Ja jsem jim treba psal o chybe v suidperlu, odepsali mi, ja jim a oni me
behem jednoho dne a druhy den uz bylo nove RPMko. Takze fakt staci jen
hlidat upgrady!

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>