RedHat 4.1 ? Debian ? (Re: RedHat 4.0 FTPD - podivne chovani)

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Říjen 31 14:16:29 CET 1996

Leos Bitto wrote:

> No ale on ten RedHat neni vubec spatny! Jde o to, ze na jejich FTP

neni ( a je ).Oni se s tim delaji a davaji to zadarmo a ja jen kafram
:))
Ale stejne.

No jo,ale co by clovek pak (u)delal krome tahani rpm z www.redhat.com ?

> (tedy ne za ve ftp da lcd segfault) tak je tam do par dni (nekdy i hodin)

..ale to taky nepotesi.

> opravene RPM. Tedy staci to hlidat a upgradovat - je to bezbolestne.

K redhatum bych toho mel povicero.
v jejich Redhat Motif 2.0 - priklady .Bez prepisovani cest v src nejdou
prekompilovat.
Nechapu proc to tak musi byt ( a to neberu v uvahu,ze EH Motif 2.0
zdaleka neni zadarmo).
Dokumentace v postcriptu ..o.k. Proc ne ( me se to koneckoncu  i
zamlova),ale ghostview
pri pokusu o jejich nacteni vypse cisi kdesi neni definovano atd. ( uz
jsem to sem psal ) a nejake prohlizeni se nekona ( dodam jen,ze ve
slackware to delalo totez a tak jsem pri instalci
Redhatu 4.0 nechal radej instalovat vse co s Postcriptem souvisi... a
nic :-(

> U nas doporucuji mirror na sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Distributions/RedHat
> A taky kdyz jim napises tak vetsinou jeste ten samy den dostanes odpoved.

   Tohle mi spis prijde jako betatestovani ,ne ???

Jinak RedHat je pekny,ale ma to sva ale ....

--
  S pozdravem
     Petr Snajdr