RedHat 4.1 ? Debian ? (Re: RedHat 4.0 FTPD - podivne chovani)

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 31 13:26:29 CET 1996

On Thu, 31 Oct 1996, Petr Snajdr wrote:

> neni ( a je ).Oni se s tim delaji a davaji to zadarmo a ja jen kafram
> :))
> Ale stejne.

> No jo,ale co by clovek pak (u)delal krome tahani rpm z www.redhat.com ?

viz mirror na sunsite.mff.cuni.cz

> .ale to taky nepotesi.

Chapu ze jsou to taky jen lidi a takovehle blbosti maji mensi prioritu.

> K redhatum bych toho mel povicero.
> v jejich Redhat Motif 2.0 - priklady .Bez prepisovani cest v src nejdou
> prekompilovat.
> Nechapu proc to tak musi byt ( a to neberu v uvahu,ze EH Motif 2.0
> zdaleka neni zadarmo).

S Motifem nama zadne zkusensoti.

> Dokumentace v postcriptu ..o.k. Proc ne ( me se to koneckoncu  i
> zamlova),ale ghostview
> pri pokusu o jejich nacteni vypse cisi kdesi neni definovano atd. ( uz
> jsem to sem psal ) a nejake prohlizeni se nekona ( dodam jen,ze ve
> slackware to delalo totez a tak jsem pri instalci
> Redhatu 4.0 nechal radej instalovat vse co s Postcriptem souvisi... a
> nic :-(

Tak to zkusim.

>    Tohle mi spis prijde jako betatestovani ,ne ???

Ja to pouzivam celkem bez problemu. Je pravda ze ne tak davno jiste
problemy byly, ale to at vysvetli nekdo jiny, pokud ma chut (zejo, jj?)
Duvod celkem prosty - kdyz to dobre slape tak dostanu po FTP 400 kB/sec
coz jinde ani nahodou.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>