POP3D

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 31 16:15:00 CET 1996

On Thu, 31 Oct 1996, Robert Gajdzica wrote:

> Zdravim,
>
> nainstaloval sem RedHat 4.0, koukal sem že obsahuje POP2 i POP3 server. Při
> pokusu o přihlášení mým jménem a heslem z /etc/passwd my vypise neplatne
> jmeno nebo heslo. V manualu se pise neco o konffiguracnich souborech
> /usr/etc/ipop2d a ipop3d. Ty sem, ale nikde nenašel. Nevíte nekdo, kde a
> jak se konfiguruji uzivatelske pristupy k POP3?
>
> díky za kazdou radu.
>
> robert

No nevim, mne to funguje normalne. Jste si jist ze chyba neni na strane
klienta? Vyzkouset se to da prikzaem "telnet localhost 110" z konzole
(jinak zadat prislusnou adresu) a pote zadat dva prikazy: "user jmeno" a
"pass heslo", kde za jmeno a heslo se dosadi. No a bud Vas to vykopne
nebo napise kolik mate mailu - pak je to v poradku a chyba je na strane
klienta. Ukoncite to prikazem quit.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>

Daląí informace o konferenci Linux