POP3D

Robert Gajdzica robert na mail.codalan.cz
Čtvrtek Říjen 31 16:32:03 CET 1996

_____________

Robert Gajdzica <robert na mail.codalan.cz>
http://www.codalan.cz/~robert

----------
>From: Leos Bitto <bitto na kolej.mff.cuni.cz>
>To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
>Subject: Re: POP3D
>Date: 31. øíjna 1996 16:15

Pøi

>No nevim, mne to funguje normalne. Jste si jist ze chyba neni na strane
>klienta? Vyzkouset se to da prikzaem "telnet localhost 110" z konzole
>(jinak zadat prislusnou adresu) a pote zadat dva prikazy: "user jmeno" a
>"pass heslo", kde za jmeno a heslo se dosadi. No a bud Vas to vykopne
>nebo napise kolik mate mailu - pak je to v poradku a chyba je na strane
>klienta. Ukoncite to prikazem quit.

klient je v pohode, normalne si stahuju mail z jinyho pop serveru. Kdyz sem
zkusi ten telnet localhost 110 dopadlo to asi takhle

+OK fox.codalan.cz POP3 3.3(20) w/IMAP2 client (Comments to
MRC na CAC.Washington.E
DU) at Thu, 31 Oct 1996 17:17:11 +0100 (MET)
user michal
+OK User name accepted, password please
pass heslo
-ERR Bad login

mate v /usr/etc nejaky konfiguracni soubor(ipop3d)?

robert

Daląí informace o konferenci Linux