I P accounting

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 31 18:31:37 CET 1996

On Thu, 31 Oct 1996, Ludek Brukner wrote:

> V comp.linux.ppp byla na podobny dotaz odpoved `naccd'.
> Co me vsak zarazi, ze se mi ho nepodarilo nikde najit...
> Pokud o nem nekdo vite, dejte mi, prosim vedet, kde jej lze ziskat.
>
> Ludek Brukner

Dela se to tak ze se pri kompilaci jadra povoli IP Accounting a pak se to
obhospodaruje programkem ipfwadm - je napr. na ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz
/pub/linux/net/ipfwadm. Timto programem se take nastavuje firewall; pro IP
accounting je podstatny parametr -A. Dale uz viz man ipfwadm.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>