I P accounting

Jiri Masik masik na hp01.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 31 19:09:29 CET 1996

In article <199610311725.SAA08244 na hardy.regionet.cz>
lubr na hardy.regionet.cz (Ludek Brukner) writes:

> V comp.linux.ppp byla na podobny dotaz odpoved `naccd'.
> Co me vsak zarazi, ze se mi ho nepodarilo nikde najit...
> Pokud o nem nekdo vite, dejte mi, prosim vedet, kde jej lze ziskat.

> Ludek Brukner

balik se jmenuje trochu jinak net-acct-0.4, mozna je k dispozici
novejsi verze. mel by byt v system/Network/management na mirrorech
sunsitu. presnou polohu zjistite v souboru INDEX.whole

	Jiri Masik