Archiv3 - Problem s mysi

Oldrich Sapak sap na ics.muni.cz
Pátek Září 6 10:53:28 CEST 1996

---------------------------------------

Uz par dni si tu lamu hlavu nad tim, proc mi zcela zatuhava Linux,
kdyz mam rozjete X-sy a zapisuji na disketu pomoci mcopy blabla a: a
pohnu mysi.
Linux bezi na P75 32MB RAM, 2MB S3-Trio PCI a Genius mouse.
Zatuhnuti je totalni a nezbyva nez tvrdy reset pocitace
Jadra jsem zkousel 2.0.0 - 2.0.9 - 2.0.14 - 2.0.17 a vse se chova
stejne.
(Pouzivam moduly v jadre a instalace je RedHat 3.0.3)

Zapis na disketu ze znakove konzoly je bez problemovy.
Nenapada nekoho, na co bych se mel podivat pripadne prenastavit ?

--------------------------------

Reseni pri zapisu na disk nehybat mysi, pripadne zapisovat z konzoly je
sice
funkcni nicmene to neni to prave.

Obdobny problem mam s dvouportovou PCI kartou, pro kterou je v Linux-u
ovladac tulip.c
Karta funguje, ale po chvili se zablokuje, cimz je zcela nepouzitelna.
Pokud vsak pocitac bezi pod NetBSD je vse zcela bezproblemove.
Nemate nekdo z vas problemy s PCI zarizenimi v Linux-u

Zdenek Kabelac * Policna 135 * 75701 Valasske Mezirici * Czech Republic
   What is worth doing is worth the trouble of asking somebody to do.
 WWW: http://www.muni.cz/~kabi/    E-Mail: kabi na informatics.muni.cz