Archiv3 - Problem s mysi

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Září 12 00:08:50 CEST 1996

On Fri, 6 Sep 1996, Oldrich Sapak wrote:

> Obdobny problem mam s dvouportovou PCI kartou, pro kterou je v Linux-u
> ovladac tulip.c
> Karta funguje, ale po chvili se zablokuje, cimz je zcela nepouzitelna.
> Pokud vsak pocitac bezi pod NetBSD je vse zcela bezproblemove.
> Nemate nekdo z vas problemy s PCI zarizenimi v Linux-u
>

> --------------------------------
> Zdenek Kabelac * Policna 135 * 75701 Valasske Mezirici * Czech Republic
>    What is worth doing is worth the trouble of asking somebody to do.
>  WWW: http://www.muni.cz/~kabi/    E-Mail: kabi na informatics.muni.cz

Ja jsem musel kdysi odlozit do supliku krasnou novou SMC ETHERPOWER combo
uzivajici DEC 21041 - jadra az do 1.3.57 s ni nechteli chodit a tak jsem
se radoval, ze Rembrandt ji uz nabizi pri startu instalace - opet zklamani
poprve se nechytla autoprobe ale za chvili se znovu vratila instalace do
dotazu na typ karty - dal jsem tedy dec de4x5 a vida karta se poznala
zahlasila i cip 21041 - a nainstaloval jsem s ni pres NFS cely Rembrandt.
Pak ale po rebootu jadro zkouselo kartu inicializovat a zatuhlo nadobro.
Tak nejak tomu nerozumim - proc tedy tulip nezna 21041, kdyz ji uvadi
primo (ta karta se jmenuji tysim 8342 nebo 8432 - ted ji nemam po ruce)
Kartu beham na BNC portu - treba to hraje roli.
Ma nekdo metodu jak ji pouzivat bez problemu ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *