linux na apx

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Pátek Září 6 16:17:43 CEST 1996

: Dobry den
: 	Mam dotaz, provozuje nekdo v cechach Linux na pocitacich od firmy DEC s
: procesorem alpha, a s jakym vysledkem?

	Ja Linux/AXP neprovozuji, ale jen upozornuji, ze Linux/AXP
nelze provozovat na jakemkoli pocitaci s procesorem AXP (z duvodu
neexistence ovladacu pro okolni HW). Linux chodi jen na pocitacich
s PCI sbernici (zakladni desky EV4, EV5, Cabriolet, Jensen, "NoName", ...).

: Nasel jsem ze existuje distribuce RedHat 3.0.3 pro apx, coz vypada ze by
: mohlo chodit,  ale nechce se mi delat nejake ukvapene zasahy do
: funkcniho systemu, bez toho abych mel jistotu ze to bude spolehlive
: chodit.
:
: Nadruhou stranu o spolehlivosti DEC OSF/1 by se daly psat romany,
: vzlaste o jeho kompatibiilite.......
:
	A zkousel jste Digital UNIX? Ten by pry mel byt lepsi
nez jejich nekdejsi OSF.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]