linux na apx

vanicekp vanicekp na utia.cas.cz
Pátek Září 6 17:05:48 CEST 1996

Dobry den

	Mam dotaz, provozuje nekdo v cechach Linux na pocitacich od firmy DEC s
procesorem alpha, a s jakym vysledkem?

Nasel jsem ze existuje distribuce RedHat 3.0.3 pro apx, coz vypada ze by
mohlo chodit,  ale nechce se mi delat nejake ukvapene zasahy do
funkcniho systemu, bez toho abych mel jistotu ze to bude spolehlive
chodit.

Nadruhou stranu o spolehlivosti DEC OSF/1 by se daly psat romany,
vzlaste o jeho kompatibiilite.......

Tak nevim pokouset se o uprage systemu OSF nebo se pokusit prejit na
Linux.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |