firewall

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Pátek Září 6 17:12:57 CEST 1996

: Jeste jednou dobry den,
:
: 	mam dotaz, pouzivat linux na pentium 100 s 32 Mb/RAM jako
: firewall (TIS) LAN --> 64 bit/s router do INET. Prez tento firewall muze
: jit v jednu chvili az 50 lidi a pobezi zde apache httpd a jeho proxy, a taky
: zde bude mail server pro domenu. A tak by mne zajimalo, jestli se tento
: pocitac uplne nezahlti a jestli apache proxy vydrzi tento pocet lidi.
: Zajimalo by mne take, jestli by nestalo za to zvisit RAM na 64 Mb.
:
	Uzkym mistem muze byt pamet. Ale to zalezi na tom, co vsechno
na tom stroji pobezi -- pokud tam lide nebudou mit shellovsky
pristup a budou pristupovat jen pres proxy servery z TISu,
pak by 32M melo stacit.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]