sendmail problem

Jan Prikryl prikryl na sgi.felk.cvut.cz
Sobota Září 7 13:53:59 CEST 1996

> Date: Sat, 7 Sep 1996 03:24:29 +0200 (MET DST)
> From: Honza Burdil <honza na apl.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: sendmail problem

> mam linux s firewallem na nemz bezi mail server a novell server na
> nemz jede Mercury. Potreboval bych aby posta co dorazi z novella na
> linux s adresou honza na novell.apl.cz se na nem prepsala na
> honza_burdil na apl.cz a odesla na prislusne misto. Muzete mi prosim
> nekdo poradit co s tim .

Chapu-li to dobre, jsou dva pocitace: novell.apl.cz a linux.apl.cz.
Posle-li nekdo na novellu mail na adresu honza na novell.apl.cz, ta posta
jde stejne pres linux.apl.cz (opravdu?) a tam je treba zmenit adresu
honza na novell.apl.cz na honza_burdil na apl.cz.

Prepsat honza na novell.apl.cz na honza na apl.cz by melo jit snadno -
sendmail 8.7.5 umi masquerading a IDA sendmail to umi taky nejak
udelat, mozna to ani neni potreba a da se to udelat inteligentneji,
ale nevim, jak, mozna poradi nekdo jiny. A prepsat honza na apl.cz na
honza_burdil na apl.cz by melo jit v 8.7.5 pomoci userdb ci podobna
tabulka v IDA sendmailu.

Mozna to umi i nizsi verze klasickeho sendmailu, nez je 8.7.5, ale
nemam po ruce dokumentaci.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl na sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098