sendmail problem

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 9 09:59:09 CEST 1996

Takovyto system jede na FELu v dejvicich. Takze bych pridal par
informaci o jeho konfiguraci.

>Prepsat honza na novell.apl.cz na honza na apl.cz by melo jit snadno -

Jde to jeste snadneji. Pconfigem pri konfiguraci pmailu nastavim, ze
domena je apl.cz. Tim se pro odesilatele pouzije from: honza na apl.cz.
Pokud potom uvedu jmeno bez @ a mam nastevo, je veskera posta ma jit
pres mercuryho, tak se doplni na tvar to: honza na apl.cz.

> ale nevim, jak, mozna poradi nekdo jiny. A prepsat honza na apl.cz na
> honza_burdil na apl.cz by melo jit v 8.7.5 pomoci userdb ci podobna
> tabulka v IDA sendmailu.
Sendmail to umi jiste, nebo se da pouzit databaze synonym jiz na strane
mercuryho.

Jinak cely system ma pak jeste jednu dobrou vlastnost. Protoze v
mercury.ini je nastaveno v [domains]  NOVELL : novell a nic jineho,
tak posta, kterou sestavi vyse nakonfigurovany pmail je povazovana za
cizi, protoze ma to: honza na apl.cz. Proto je odeslana na ten unix, co
na nem bezi sendmail. Tam je tabulka, automaticky generovana, ve
ktere stoji honza:  honza na novell. A posta se vrati zpet. U nas mame
takto serveru vice, takze je moze posilat postu jen na jmeno a ona se
doruci, tam kde ma clovek mailbox. Dale se posta s diakritikou
zakoduje podle mime a mohou si ji cist lide jak v dosu, tak windows
bez problemu, coz jinak pmail neumi (lokalni postu pouzije jako 8 bit
bez prekladu). A v neposledni rade se muze zrusit pravo C v adresari
mail pro vsechny uzivatele a konta pmail na jednotlivych serverech,
coz zvysi zabezpeceni celeho systemu.

Pokud to neni uplne jasne, muzeme to doprobrat v soukromych mailech.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311
Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.