barvy v X

Roman Rohr Roman.Rohr na pdf.vsp.cz
Pondělí Září 9 11:25:32 CEST 1996

Dobry den.
	Nainstaloval jsem si X, ze se podivam, co to umi atd. Jsem v teto oblasti
uplny greenhorn. Zatim jsem nasel jeden problem, se kterým si nevim rady:
Puvodni pozadi se mi nelibilo, tak jsem si ho prikazem xsetroot zmenil na
cerne, coz se mi libi vic. Muj problem je v tom, ze pak ale nevidim rozmery
aplikace, pokud ji mam umistit na plochu pri spusteni. Peclive jsem procetl
dokumentaci k fvwm, ale nic jsem tam o tom nenasel.

	Poradite mi nekdo?

	Pri teto prilezitosti bych se chtel zeptat: Muzete srovnat vyhody
jednotlivych windows manageru? Ktery pouzivate?

	Dekuji Vam,
				Roman Rohr