Nic ve zlym, ale

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Pondělí Září 9 15:59:24 CEST 1996

Zdravim,

   rika se, za lepsi holub v hrsti, ... . Ale k veci. Pred casem jsme
tu meli konferenci linux na inf... . Ted je tu "bohuzel" jeji nastupce -
to "bohuzel" proto, ze si tato nova konference zachovala to dobre (co
vlastne ?), ale i to spatne. Proto dotaz: byl to ten zamer ?

Ale abych nechodil s prazdnou do mlyna: nechodi mi vsechny prispevky,
chodi mi v davkach (dva dny nic a potom jich prijde x), atd.

P.S. Tento asi ostry prispevek je reakci na me zklamani, ohledne teto
skupiny. Jsem sam, anebo jsem proste tak "narocny" - kdyz neco delam,
... .

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz