Nic ve zlym, ale

Jan Prikryl prikryl na sgi.felk.cvut.cz
Pondělí Září 9 18:38:51 CEST 1996

> Date: Mon, 9 Sep 1996 16:02:55 +0200 (MET DST)
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Nic ve zlym, ale

> Ale abych nechodil s prazdnou do mlyna: nechodi mi vsechny prispevky,
> chodi mi v davkach (dva dny nic a potom jich prijde x), atd.

Jestli se nepletu, poslal jsem dva maily, oba podle mne rozeslany byly
(a nevidim duvod, proc by ne, krome toho "cerneho patku", nabo co to
bylo za den, kdy se mailserver na MUNI zhroutil). Osobne mi taky
nechodi mily v davkach - to, ze se to obcas stane, muze mit furu
duvodu.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl na sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098