Nic ve zlym, ale + lp

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Pondělí Září 9 22:31:17 CEST 1996

> Jestli se nepletu, poslal jsem dva maily, oba podle mne rozeslany byly
> (a nevidim duvod, proc by ne, krome toho "cerneho patku", nabo co to
> bylo za den, kdy se mailserver na MUNI zhroutil). Osobne mi taky
> nechodi mily v davkach - to, ze se to obcas stane, muze mit furu
> duvodu.

To urcite ano, ale kdyz poslu help na listserver a ten mi pres modem
prijde do peti minut, tak nevidim duvod, proc by "prispevek" prijit
nemel. Muj nazor je, ze nahoda muze byt jednou, mozna dvakrat, ale
potom asi ne.

Kdo poslal kolik mailu, to nevim , ale podle toho, ze mi napr. prijde
odpoved a otazka ne, tak usuzuji, ze mi nechodi vse. Anebo ze by to
mohlo mit furu duvodu ?

Jak jsem si vsiml, tak uz "zase" jede linux na inf..., takze to vypada,
ze mame dve linux@ skupiny. Nekdo z toho muze mit pekny gulas, ne ?
Coz takhle je nejak spojit, nebo tak nejak ?

Nechtel jsem polemizovat nad realitou, jen rici - zdelit - napsat muj
dojem z teto "nove" konference.

Ale zpet.

DOTAZ: Ma nekdo zkusenosti s ECP/EPP porty pod Linuxem ? Standardne
umi (abych se priznal tak poslednich par kernelu si nejsem 100% jist)
lp (Paralel driver) jen do modu 8 - obousmerny a taky pri max
prenosove rychlosti - pres 100 kilo se vytizenost blizi 100%, coz
neni idealni. Jak jsem zjistil, tak u lp driveru se v posledni dobe
nic moc nezmenilo a podle mne se uz ani nic nedela.
Existuje sice nekolik vylepsenych verzi, (asi 25% vytizenost pri
"vyssich rychlostech" pridani ECP ci EPP) ale vetsinou jsou starsiho
data, nedokoncene, nebo nepodporuji ECP a EPP, ci jine neduhy. Ma
nekdo neco lepsiho, nez jsem nasel ja ? Nejake noviny, zkusenosti,
... . Dekuji

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz