barvy v X

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Úterý Září 10 20:53:45 CEST 1996

Roman Rohr pise:

> Dobry den.
> 	Nainstaloval jsem si X, ze se podivam, co to umi atd. Jsem v teto oblasti
> uplny greenhorn. Zatim jsem nasel jeden problem, se kterým si nevim rady:
> Puvodni pozadi se mi nelibilo, tak jsem si ho prikazem xsetroot zmenil na
> cerne, coz se mi libi vic. Muj problem je v tom, ze pak ale nevidim rozmery
> aplikace, pokud ji mam umistit na plochu pri spusteni. Peclive jsem procetl
> dokumentaci k fvwm, ale nic jsem tam o tom nenasel.

to bude nejspis tim, ze ty ,,rozmery`` maji cernou barvu. muzete si budto
zvolit, aby se aplikace umistovali automaticky (ve fvwm95
Style "*" RandomPlacement
), nebo by to snad melo jit nastavit. ale jak, to nevim. budto to zavisi na
konretnim windowmanageru, nebo je to snad nejaky parametr typu
*background v X-resourcech, ale nikdy jsem to nevidel. posledni moznost je
tento dotaz poslat autorovi daneho wm. podle me by bylo celkem logicke, aby
ten ramecek byl xor pozadi. ale neni, jak se zda.

> 	Poradite mi nekdo?
>
> 	Pri teto prilezitosti bych se chtel zeptat: Muzete srovnat vyhody
> jednotlivych windows manageru? Ktery pouzivate?

ja pouzivam fvwm95. srovnani snad vsech wm je na

http://www.csv.warwick.ac.uk/~csuoq/window_managers/

leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/