barvy v X

Jaromir Koutek miri na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Září 10 11:34:26 CEST 1996

Roman Rohr (Roman.Rohr na pdf.vsp.cz) wrote:
: cerne, coz se mi libi vic. Muj problem je v tom, ze pak ale nevidim rozmery
: aplikace, pokud ji mam umistit na plochu pri spusteni. Peclive jsem procetl
: dokumentaci k fvwm, ale nic jsem tam o tom nenasel.
Jestli si dobre pamatuji, tak fvwm ma nejaky parametr, ktery udava,
jakou hodnotou se budou xorovat ramy oken. Nebo se da nastavit,
ze se presouva cele okno, a ne jenom ram.
:
:
: 	Pri teto prilezitosti bych se chtel zeptat: Muzete srovnat vyhody
: jednotlivych windows manageru? Ktery pouzivate?
Momentalne pouzivam AfterStep, protoze je nejpeknejsi :-).
Jinak sem pouzival fvwm2 a fvwm95, taky dobre.
: 	Dekuji Vam,
: 				Roman Rohr