Sparc Linux(Re: linux na apx (resp. AXP)

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Středa Září 11 14:17:38 CEST 1996

> ;-)
>
> Zajimalo by me jak je to na Sparc Linuxu se solaris programy a sdilenymi
> knihovnami (take solaris) ? Jde to ? Do jake miry ? Jak je to na
> ostanich portech (tj.treba MIPS a program pro IRIX etc.,etc...) ???
> jak je to vubec s dostupnosti SW pro tyto porty ? (Treba Netscape ) ...
No, takto:
Naprosta vetsina sunosovych programu beha (krome tech, ktere jsou site na
miru sunosu, treba nelze ocekavat, ze bude chodit nfsd).
Solaris se sdilenymi programy chodi take, i kdyz jeste je to v plenkach,
tudiz chodi pouze male procento programu (treba solarisovy netscape nekde
umre, sunosovy chodi), ale treba solarisove ls, mv, etc... chodi bez
problemu (je potreba mit modul ibcs2).
S IRIXovymi programy nevim - zatim jsem z Davida Millera nezjistil, kde a
zda lze jeho dilo (Linux/SGI) nekde videt a zkusit.
S dostupnosti softwaru je to takto:
vsechen se zdrojaky - chodi (a pokud nechodi, tak nechodi proto, ze to jeste
nikdo nezkusil, nebo proto, ze potrebuje komercni knihovny)
ostatni: nekdo zkompiloval JDK staticky, ale motif zatim neni k dispozici
(pry Metrolink nejak nema zajem).
Podobne je to asi s Netscapem, xforms, etc.

	Jakub

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |