porty(Re: Sparc Linux(Re: linux na apx (resp. AXP))

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Září 11 07:01:46 CEST 1996

Jakub Jelinek wrote:

> nikdo nezkusil, nebo proto, ze potrebuje komercni knihovny)
> ostatni: nekdo zkompiloval JDK staticky, ale motif zatim neni k dispozici
> (pry Metrolink nejak nema zajem).
> Podobne je to asi s Netscapem, xforms, etc.
>
>         Jakub

BTW:Prehled hlavnich distribuci je na:
http://www.uk.linux.org/Distribution.html

A jeste par dotazu :)))

Jak jsem si vsim - je Linux  portovan skoro na kde co.
napr.

DEC AXP (http://www.azstarnet.com/~axplinux/)
SPARC  (http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html )
Motorola x68(http://www.rose-hulman.edu:80/~lawrenc/linux/)

PowerPC(Mac) (http://mklinux.apple.com/) :-)
              (http://www.cs.nmt.edu/~cort/linuxppc/)
              (http://www.linuxppc.org/)
MIPS
IBM AS/6000
Archimedes a co ja vim co jeste vsechno ...

no a pak nektere 'silene' porty jako Linux pro 8086 a Z80 8-)
(http://www.uk.linux.org/Linux8086.html)

atd.

Pouziva nekdo tyto porty ? Jak je to s SW ,podporou HW obecne ?
jak na tom tyto porty jsou (tj.provozovatelne/pracuje se na nich/mrtve)

BTW:Pouziva nekdo Linux na SMP (Intel or SPARC) ???
(viz.http://www.uk.linux.org/SMP/title.html)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr