mac fs ?

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Září 12 06:10:07 CEST 1996

Milan Molnar wrote:

>         Zdravim,
> existuje podpora pre mac fs? Nutne by som potreboval precitat
> disketu z maca a ine riesenie ako linux ma nenapadlo. Ak niekto o
> tom, alebo inom moznom sposobe viete, prosim pomozte. Dost to
> ponahla.
>
>                                         Dakujem
>
> P.S. mac fs rozumej fs na pocitacoch apple macintosch

O Macovi toho moc nevim,ale IMHO jsou tam minimalne 2 file sytemy.
MFS (Macintosh File System)(ktery pod linuxem asi neni nijak podporovan)
a HFS (Hierarchical File System).
driver pro HFS by mel podporovat cteni i zapis na diskety,hdd a
cd-rom(read-only :)))) ) a melo by v nem byt SW vyresen pristup na 800K
Mac diskety ...

Vic na: http://www-sccm.stanford.edu/Students/hargrove/HFS/

--
S pozdravem