Rozdily mezi distribucemi

Milan Zamazal pdm na foresta.cz
Čtvrtek Září 12 13:45:56 CEST 1996

    :: 1) Nemam dojem, ze by Debian upadal.

    JZ: Tento usudek jsem ziskal podle toho, ze se mi zda, ze v
    JZ: posledni dobe jsem moc novych .deb nevidel.

Nevim sice, jestli spravnym meritkem upadkovosti distribuce je pocet
novych packagu za posledni tyden/mesic/kvartal/rok, ale budiz.
Myslim, ze novych packagu v Debianu je primerene -- nesmite ovsem
zkoumat Debian-1.1, to je stabilni distribuce, ve ktere se upgrady
provadi jen v nejnutnejsich pripadech.  Nove package a upgrady chodi
do adresare `unstable'.

Jinak podle zprav, ktere ctu v `debian.devel' mam naopak pocit, ze
Debian celkem slusne vzkveta.  Az na nekolik vyjimek se lidi o sve
package staraji, vzniklo dost novych packagu, je uz funkcni distribuce
pro m68k, vznikla nova verze package formatu a to vse od cervna, kdy
vysel Debian-1.1.  Osobne si myslim, ze zhruba stovka maintaineru je
dostatecny pocet lidi na to, aby u Debianu byla zaruka dlouhodobe
prosperity.

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic