sendmail

Jan John jr. johnjr na bobr.fjfi.cvut.cz
Úterý Září 17 16:26:36 CEST 1996

On Tue, 17 Sep 1996, Zbynek Knop wrote:

> Jiste. Za predpokladu, ze tam ta hlavicka je, musi se nejak
> nastavit sendmail, aby na tento Return-Receipt reagoval?
>
>                                            Zbynek Knop

> ing. Zbynek Knop    Tel: (+42 2) 2435 2007    E-mail: Knop na feld.cvut.cz

	Nevim Jak na kterem UNIXu, ale v Sendmail 8.7.5-2 pro linux a i
predeslich verzich pro linux jsou zakladni sluzby jiz nadefinovany predem.
Mam pocit, ze confirm del. je vec ciste klientskych programu, a sendmail
s tim nema co do cineni. Jestli se pletu, tak mne prosim opravte.

						Johana

|	Houston, We Have a Problem,				       |
|	 				Jan John junior.	       |
|   Student at FJFI CVUT - Prague - software engeneering in economics. |
|   E-mail -               JOHNJR na linux.fjfi.cvut.cz		       |
|   PGP Key at *finger* or http://linux.fjfi.cvut.cz/~johnjr/	       |
|		Running linux on i586				       |