sendmail

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Září 17 18:45:26 CEST 1996

On Tue, 17 Sep 1996, Jan John jr. wrote:

> 	Nevim Jak na kterem UNIXu, ale v Sendmail 8.7.5-2 pro linux a i
> predeslich verzich pro linux jsou zakladni sluzby jiz nadefinovany predem.
> Mam pocit, ze confirm del. je vec ciste klientskych programu, a sendmail
> s tim nema co do cineni. Jestli se pletu, tak mne prosim opravte.

Jste si jisti, ze mluvite o tom samem? Ta anglictina na mne pusobi dojmem,
ze v jednom pripade ma nekdo potvrdit, ze neco poslal (dorucil) - delivery,
to byl i puvodni dotaz, a v druhem pripade (Receipt) ma nekdo potvrdit, ze
neco prijal.
Tu prvni vec bych videl opravdu jako zalezitost sendmailu (odesilajiciho),
kdezto tu druhou jako vec klientskeho programu.

                  Zdravi
                                   Bohumil Chalupa