MC and xview (II)

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Úterý Září 17 21:30:24 CEST 1996

> Jelikoz se mi nikdo neozval zkousim to znovu:
>
> Dobry den!
>
> Stahl jsem si kdesi velmi hezke obrazky MC (Midnight commander)
> ve verzich pro Xwin. Chapu upozorneni ze jeste vse neni dodelano, ale
> predpokladam ze to alespon nekomu chodi.
>
> Pokousel jsem se prelozit verze mc-3.1.12 a mc-3.2.1

Pokuste se novejsi verzi. Pro spravne "chozeni" nestaci Vam/tobe jen
mc, ale i ncurses, ..., vse ve v adr. .../mc.

> na Slackware 3.0, ale ani verze (xview, tkl) neprobehla do konce.

Co se tkl verze, tak tam jsou chyby zname (nedoporucuji pro
"normalni" uzivatele) a minuly tyden Miguel psal, ze mozna tento
tyden by to melo byt hotovo, ale zatim nic neni.

> V tkl: chyba v key.c
> V xview: pri prekladu (ci linkovani) mx hazi hlasky "undefined
> reference to ..." mnoho radku.

Jakou verzi xview, kde, jestli vubec mate XVIEW  nainstalovany, etc ?

> Jelikoz C neumim nemohu se v tom vyznat.
>
> 1. Nemate to nekdo prelozeno?

TKL, jeste ne, viz predesle, Xwin jeste ne - mam cestve nainstalovany
system.

> 2. Kde je asi chyba?
> 3. Je mozne to prelozit pro Solaris 2.3-4 ?

Ano, dokonce v adresari, napr ekf2.vsb.cz v pub/linux/mc v bin-dist
jsou uz predkompilovane binarky - doporucuji, pokud nechcete neco
"special".

> 4. Kdy bude (orientacne) spolehliva verze?

Uz je - to zalezi co tim myslite spolehliva.

> S diky Pavel

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz