zase fstab

Jan Prikryl prikryl na sgi.felk.cvut.cz
Středa Září 18 23:04:47 CEST 1996

> Date: Tue, 17 Sep 1996 21:56:14 +0200 (MET DST)
> From: e94969 na vsb.cz
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: zase fstab

>    tak jsem zase instaloval Slackware a zase si nemohu vzpomenou co
> presne znamena pata "kolonka" ve fstab. Vim, ze v manu je pet radek
> (dump) ohledne, ale moc tomu zase nerozumim. Dekuji za vysvetleni

Pokud se pamatuju dobre, je to perioda (ve dnech), s niz se ma dany
system souboru zalohovat (patrne cely). Jak jsi sam napsal, v Linuxu
to pouziva prikaz 'dump' k tomu, aby urcil, co ma zazalohovat. IRIX to
ignoruje (podle man fstab) resp. pouziva k urceni, co zazalohovat
(podle man dump, miluju SGI), HP-UX pouziva pro dump (man dump), resp.
ma vyhrazeno pro budouci pouziti (man fstab, miluju i HP), SunOS to
patrne taky pouziva pro dump.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl na sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098