vystup z man-u

gogela na brn.pvt.cz gogela na brn.pvt.cz
Středa Září 18 07:50:55 CEST 1996

Michal Kocer pise:

>man -t ps | psprint
>
>ta voba -t rika, ze se nebude tvorit soubor s escape sekvencemi
>pro terminal, ale ze se manualova stranka naformatuje do postscriptu.
>No a postscript Vam vase HPlj4p snad po prelouskani ghostscriptem
>vytiskne; proto na stdout je nalepeny filter `psprint', ktery si snadno
>vyrobite ci nejaky podobny jiste mate popripade mate jiz upraveny
>/etc/printcap, pak namisto `psprint' staci dat
>lpr -P<vase_PS_tiskarna>....
>
>Vysledek je pri pouzitych Adobe vektorovych fontech namisto
>puvodnich ghostscriptich velice pekny.

O ghostscriptu toho moc nevim, mam HP LJ 5P a filtr ala 'psprint' jsem si
taky kdysi udelal. Zajima mne jak mam pouzit pro tisk Adobe fonty, jak
pisete. Tzn. kde je mohu vzit a jak je vnuti ghostscriptu.

Dekuji
		Robert Gogela, PVT Brno