sendmail

Zbynek Knop knop na feld.cvut.cz
Středa Září 18 12:08:43 CEST 1996

> Jste si jisti, ze mluvite o tom samem? Ta anglictina na mne pusobi dojmem,
> ze v jednom pripade ma nekdo potvrdit, ze neco poslal (dorucil) - delivery,
> to byl i puvodni dotaz, a v druhem pripade (Receipt) ma nekdo potvrdit, ze
> neco prijal.
> Tu prvni vec bych videl opravdu jako zalezitost sendmailu (odesilajiciho),
> kdezto tu druhou jako vec klientskeho programu.

Presne o to mi slo. Potvrzeni o cteni posila dozajista klient u
prijemce. Ale potvrzeni o doruceni - ze to nekde spadlo do schranky -
(delivery) musi poslat sam sendmail na pocitaci prijemce.

Takze - jak donutit sendmail (asi 8.7) na Linuxu aby posilal
potvrzeni o doruceni?

S pozdravem

                                           Zbynek Knop

ing. Zbynek Knop    Tel: (+42 2) 2435 2007    E-mail: Knop na feld.cvut.cz