Prichozi maily

Ing. Jan Lan lan na pisek.anet.cz
Středa Září 18 11:56:15 CEST 1996

	Hi all,

	Nasledujici dotaz je nejspis dost trivalni, ale nejak nemam cas
to zkoumat.
	Nainstalovali jsme si novou distribuci Linuxu a vse je OK,
jen jedna vec me zatim trapi. Informace o prichozich mailech  se vypisuje
na vsech terminalech na kterych jsem prihlasen primo v okamziku prichodu
zpravy. V drivejsich distribucich bylo standartne nastaveno, ze se nove
maily oznamovaly po skonceni nejakeho procesu (navratu do shelu ?).
Nevite nekdo kde se to necha nastavit ?

				Honza.

   |            Ing. Jan Lan              |
   |        Network  administrator        |
   | SPS Pisek, lan na pisek.anet.cz         |
   |            lan na pisek.sps-pi.hiedu.cz |