telnet versus rlogin - problemy s resize okna xtermu

Marek Kubita marek na corpus.cz
Čtvrtek Září 19 16:08:12 CEST 1996

On 19 Sep 1996, Petr Skoda wrote:

> Kdyz pouziju telnet, tak vzdaleny klient neumi zjisti velikost okna
> linuxoveho xtermu - takze treba more mi odroluje pulku, nez se zastavi,
> vi prepisuje pres sebe atd - o curses radsi nemluvim.
> Dlouho jsem blbnul s termcapem a terminfo pro xterm  a steale nic.
>
> Ted jsem si vsiml, ze kdyz dam rlogin, je vse OK, dokonce pri zmene
> velikosti okna xtermu (dragovanim rohu) se mi po ctrl-L vse preskaluje
> korektne.

Pri telnetovani linux -> Solaris 2.5 zmena velikosti okna funguje. Ale
taky radeji pouzivam rlogin: telnet neni defaultne pruchozi pro 8-bitove
znaky.

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-