telnet versus rlogin - problemy s resize okna xtermu

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Září 19 14:16:39 CEST 1996

Vazeni linuxmasteri,

nasledujici problem me trapi uz dlouho, ale teprve ted mi zacalo svitat,
kde je chyba (asi).

Pod linuxem spustim xterm a v nem se naloguji na jednoho ze sunu bezicich
SunOS4.1.4 s doporucenymi zaplatami (patch) volne dostupnymi (tedy ne
speciality SunSolvu dodavane na smlouvu)

Kdyz pouziju telnet, tak vzdaleny klient neumi zjisti velikost okna
linuxoveho xtermu - takze treba more mi odroluje pulku, nez se zastavi,
vi prepisuje pres sebe atd - o curses radsi nemluvim.
Dlouho jsem blbnul s termcapem a terminfo pro xterm  a steale nic.

Ted jsem si vsiml, ze kdyz dam rlogin, je vse OK, dokonce pri zmene
velikosti okna xtermu (dragovanim rohu) se mi po ctrl-L vse preskaluje
korektne.

Je tedy zjevne vina na in.telnetd - Je to vlastnost vsech, nebo je chybny
jen ten z distribuce SunOS4.1.4 (drive to delal i 4.1.3U1) - Je nejaky
patch, jak to napravit.

Kolega ma navic jeste dalsi problem s rcp.  Da-li rcp na sunu a chce
posilat soubor na linux tj:

sun%: rcp pokus jmeno na linuxhost:tampokus

zahlasi mu sun
TERM undefined variable. Pro by mel chtit rsh TERM ?

Diky za stopy.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *