Free OS

Jan Hubicka hubicka na horac.ta.jcu.cz
Pátek Září 20 10:37:28 CEST 1996

On Fri, 20 Sep 1996, Jakub Jelinek wrote:

> Pekna vecicka, trpi zhruba stejnymi nedostatky jako NetBSD - tedy velke
> plany, mnoho platforem, ale malo lidi a tudiz vsechno poloudelane...
> Tohle bych rad vysvetlil... Potom nechapu slovo prenositelnost. FreeBSD je
> ze vsech OpenBSD/NetBSD/Linux/FreeBSD nejmene prenositelne (vlastne vubec
> neprenositelne).
hmm..mozna jsem cetl zdrojaky od NetBSD nebo OpenBSD..ale ty cp jsem cetl
prenositelne byly a celkem pekne..nevim..
> Tak fs neni zrovna to, co bych na FreeBSD obdivoval. Zlaty dobry ext2fs,
> ktery je rychlejsi, nema tam clovek problemy kupr. s tim, ze fsck najde
> chybu a neumi ji odstranit (zkuste si udelat cyklicky hardlink adresaru - to
> vsechny pravoverne ufs/ffs umoznuji a pak to zkuste dat dohromady. Tak po
> 3-4 fsckovanich se to povede). FFS ma i jine neresti...
nevim takove poroblemy jsem nemel..ten clovek co mi to daval rikal, ze
je bez potizi...ja jsem to mel jen chvili a pak jsem tam vratil linuxe..
takze nevim..jenom me zujalu tech 5 MB navic o proti ext2)

Honza

> 	Jakub

> | Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
> | Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
> | Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
> | School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
> [...]

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!