Free OS

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Pátek Září 20 10:48:46 CEST 1996

> hmm..mozna jsem cetl zdrojaky od NetBSD nebo OpenBSD..ale ty cp jsem cetl
> prenositelne byly a celkem pekne..nevim..
To, co jsem tim minil, bylo, ze NetBSD bylo preneseno na atari, da30, hp300,
i386, m68k, mac, mac68k, mips, pmax, sparc (pouze sun4 a sun4c), sun3, vax,
OpenBSD na atari, hp300, i386, m68k, mac68k, pmax, sparc (take pouze sun4 a
sun4c), sun3 a vax, Linux, jak znamo, na alpha AXP, sparc (sun4c a sun4m),
m68k, mips, ppc, powermac, i386, zatimco FreeBSD je i386 only.
> nevim takove poroblemy jsem nemel..ten clovek co mi to daval rikal, ze
> je bez potizi...ja jsem to mel jen chvili a pak jsem tam vratil linuxe..
> takze nevim..jenom me zujalu tech 5 MB navic o proti ext2)
Bylo oboji s -m 0? Jestli ten rozdil nejsou jen percenta rezervovana pro
roota...

	Jakub

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |