Free OS

Jan Hubicka hubicka na horac.ta.jcu.cz
Pátek Září 20 10:57:12 CEST 1996

> To, co jsem tim minil, bylo, ze NetBSD bylo preneseno na atari, da30, hp300,
> i386, m68k, mac, mac68k, mips, pmax, sparc (pouze sun4 a sun4c), sun3, vax,
> OpenBSD na atari, hp300, i386, m68k, mac68k, pmax, sparc (take pouze sun4 a
> sun4c), sun3 a vax, Linux, jak znamo, na alpha AXP, sparc (sun4c a sun4m),
> m68k, mips, ppc, powermac, i386, zatimco FreeBSD je i386 only.
Tak to opravdu bylo OpenBSD nebo NetBSD :) Vsechny ty *BSD se mi pletou...
> Bylo oboji s -m 0? Jestli ten rozdil nejsou jen percenta rezervovana pro
-m 0.
> roota...
nebyly...to jsem samozdrejme zapocital(u linuxu to standartne vypinam hned
po instalaci)
(Ja vim ze linux je lepsi...ale chtel jsem napsat o kazdyn OS neco
dobryho :)
Honza

> 	Jakub

> | Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
> | Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
> | Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
> | School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
> [...]

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!