Druhy IDE radic

Jaromir Koutek jkou5237 na gama.ms.mff.cuni.cz
Pátek Září 20 12:47:18 CEST 1996

> V manualu jsem se nedocetl, na jakou I/O adresu se to tim
> 'secondary' nastavi, nekde jinde jsem vycet', ze obvykly prostor
> pro secondary IDE byva 0x170-0x177. Vi nekdo, jak to 'normalne' je?
Ano, normalne to je 0x17x a jeste (myslim) 0x376. Je to napsano
na zacatku ide.c.
> Pripadne, kde je to definovany pri prekladu jadra, zatim se mi to
> nepodarilo objevit (hledal jsem v ide.c, ide.h, linux/hdreg.h,
> linux/ioport.h - asi blbe).
Pravdepodobne nekde na konci ide.c je hledani radicu.
> To kdyz tam mam dva IDE kontollery tak tam muzu mit 4 floppy mechaniky
> a navic na stejnem I/O ? to se mi moc nezda. A kdyz floppy disabluju,
Ne, maximalne se da sdilet IRQ (alespon podle nekterych veci v ide.c), ale
jak se to resi hardwarove nevim - nikdy jsem to nevidel.
> ide.c je Version 5.41., nic dalsiho jsem se v nem nedocet'.
>
> Napada nekoho, jak hledat chybu?
Hmm, tady to vsechno plati pro 2.0.x, takze asi upgradovat (alespon
zkusit) z te 1.2.13.

> Diky
> 	Petr Herman

+---------------- Miri / Mirecek / Jaromir Koutek ----------------+
|- E-mail: Jaromir.Koutek na st.mff.cuni.cz - Tel: ++42 +68 5417051 -|
|---- WWW: <A HREF=http://www.ms.mff.cuni.cz/~jkou5237>xx</A> ----|
+---------- talk & finger: jkou5237 na gama.ms.mff.cuni.cz ----------+