Karty 3COM Etherlink III PCI

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Neděle Září 22 15:46:21 CEST 1996

> Take se mi neco podobneho stalo pod NT, kde byl Adpatec SCSI AHA2940 na
> PCI, 3 COM na PCI a VGA Trident na PCI. Dost dlouho jsem hledal vsude
> mozne, az jsem vicemene nahodou ty karty prehodil a ono to jelo. Ale to
> uz jsme uplne nekde jinde u jineho systemu, v jine konferenci :-) .....

Je to jednoduche, AHA2940 a 3c59x potrebuji obe Master PCI slot, coz
kazdy board nema. Ale nejen tyto dve karty.
Potom jeste (kdysi, ted nevim) 3c59x pod Linuxem nemela rada urcity
parametr v max pocet, proste jak max. dloho muze jedno PCi zarizeni
"drzet" PCI bus.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz