Karty 3COM Etherlink III PCI

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Neděle Září 22 15:54:00 CEST 1996

Ted uz by zadne problemy nemely byt. Boomerangy jsem jeste nemel. Asi
pred necelym pul rokem byly s 3c59x.c problemy, protoze byly moc
"rychle", ale to brzo vyresilo.

Jak uz nekdo psal, tak Boomerangy jeste nejsou v kernelu ale jinak
jsou podporovany.

> pokud si dobre pamatuju mel jsem problemy s kombinaci takoveto karty
> s SCSI radicem (tusim ATA2970 ?). Obe zarizeni si vybrala IRQ 10
> a nedala si to nijak vymluvit -- ani vypnutim plug`n`pray ;-) -- nakonec ale
> pomohlo prohozeni zminenych zarizeni v PCI slotech (na nektere ze stranek 3Comu
> dokonce psali proc to tak je, ale uz si to nepamatuju).
> BTW, bylo to u 1.3.9x jadra...
>   jinak to bylo ook :-)
>
> --mm

Pokud neni nejake zarizeni PnP, tak je treba BIOSU rici, ze tento irq
ci dma je uz v pouzivani.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz