lilo a Syquest

Prochazka Daniel prochdan na harvard.cz
Pondělí Září 23 16:50:12 CEST 1996

Petr Her~man wrote:

> To moc nechapu, jak ten flag souvisi s tim, jestli to mam na /dev/hdb
> nebo /dev/hdc ?

> Jenze pokud ho nejaky uzivatel potrebuje pouzivat pod W95 :-(,
> tak nejrozumejsi reseni mi pripada formatovat ho pod W95,
> ne pod Linuxem. Nicmene vsechny tri disky, ktere se pod W95
> takto formatovaly, vypadaji stejne, takze to asi nebude jen nejaka
> nahoda.

Formatovani pod Windows95, neni zrovna to prave. Nemam sice SYQUESTa,
ale pouzivam PD - Opticky disk 650 MB + CD a kdyz tenhle opticky disk
naformatuju pod Windows95, tak ho neprectu pod zadnym jinym systemem nez
pod Windows95. Kdyz ho naformatuju pod Windows NT jako FAT, prectu ho v
pohode pod Linuxem, Windows95 (vcetne moznosti pouziti dlouhych jmen
souboru), Windows NT i DOS-em. Takze od te doby Windows95 nepouzivam na
formatovani.

			Zdravi Dan.
--
|  ing. Daniel Prochazka                               |