lilo a Syquest

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Září 24 10:05:53 CEST 1996

> Formatovani pod Windows95, neni zrovna to prave. Nemam sice SYQUESTa,
> ale pouzivam PD - Opticky disk 650 MB + CD a kdyz tenhle opticky disk
> naformatuju pod Windows95, tak ho neprectu pod zadnym jinym systemem nez
> pod Windows95.

Omlouvam se, sam jsem to neformatoval - W95 nepouzivam, delal to nekdo jiny.
Vyjadril jsem se nepresne: nebylo to formatovano utilitami W95,
ale utilitou, dodavanou vyrobcem (SyQuest), nainstalovanou pod W95.

> Kdyz ho naformatuju pod Windows NT jako FAT, prectu ho v
> pohode pod Linuxem, Windows95 (vcetne moznosti pouziti dlouhych jmen
> souboru), Windows NT i DOS-em. Takze od te doby Windows95 nepouzivam na
> formatovani.

Diky za tip, nicmene zustava ten problem, ze vetsina "normalnich"
uzivatelu nema nainstalovany NT, ale W95, a pokud si na nich SyQuesta
naformatuje a da nam na nich nejaka data, tak mi pak zustane stejny
problem, jak je pod Linuxem cist. Popularite Linuxu by pak asi
neprospelo, kdybychom takove uzivatele nutili sve disky preformatovavat
nejak jinak, nez jsou zvykli, a to kvuli Linuxu. :-(

> 			Zdravi Dan.

Zdravi Petr