Debian Updates HOWTO ?

Robert Komanec komanec na fee.vutbr.cz
Úterý Září 24 10:51:27 CEST 1996

Sprava site UFCH JH wrote:
> Prosim o radu: Jak spravne postupovat pri instalaci Debian updated packages ?
> Mam naistalovany Debian 1.1 a celou distribuci stazenou na lokalnim disku. To
> obsahuje adresare ./buzz ./buzz-fixes ./contrib ./non-free. To, co chci upda-
> tovat je na FTP v adresari ./buzz-updates. Rekneme, ze si to stahnu a umistim
> do stejneho adresare. Spustim dselect, zvolim polozku access a zadam ... no a
> to prave nevim, co zadam. Pta se totiz na max 4 ruzne lokace: buzz, contrib,
> non-free a local, pricemz do te posledni jsem mu vnutil buzz-fixes (coz asi
> [...]

Nechce se mi nad tim ted moc hloubat, ale neni ciste nahodou
 buzz + buzz-fixes = buzz-fixed
a podobne?
Pak totiz staci pouzit (napr.) stable (=buzz-fixed) a non-free,
a je to v pohode.
Pokud nestaci, tak lze DOCASNE zmenit pozadovane "lokace", ovlivni to
pouze zobrazene baliky k vyberu, nikoliv vlastni instalaci...

--
Robert Komanec      mailto:komanec na umel.fee.vutbr.cz using MIME
UMEL FEI VUT        check out if http://www.umel.fee.vutbr.cz is alive