Debian Updates HOWTO ?

Sprava site UFCH JH sprava na jh-inst.cas.cz
Úterý Září 24 10:45:45 CEST 1996

>Nechce se mi nad tim ted moc hloubat, ale neni ciste nahodou
>buzz + buzz-fixes = buzz-fixed a podobne?

To mozna ano, ale zrejme bych to musel stahnout cele znova, pripadne stahnout
jen ty novinky, nastrkat je do spravnych adresaru a editovat soubor Packages,
nebo mozna uplne jinak ...

Problem je v tom, ze tomu systemu x + y =(mozna) neco jineho moc nerozumim, a
jsem zhruba ve stejne situaci: hloubat nad tim samozrejme muzu libovolne dlou-
ho, ale zajimalo me jestli to nekdo nevi. Cela ta struktura zjevne nejaky rad
ma a byla (doufam) rozumne vymyslena, takze by to melo byt trivialni ...

Jiri Polach