Debian Updates HOWTO ?

Gabriel Svajko svajko na hmm.rasax.sk
Úterý Září 24 10:55:08 CEST 1996

On Tue, 24 Sep 1996, Sprava site UFCH JH wrote:

> [...]
> Mam naistalovany Debian 1.1 a celou distribuci stazenou na lokalnim disku. To
> obsahuje adresare ./buzz ./buzz-fixes ./contrib ./non-free. To, co chci upda-
> tovat je na FTP v adresari ./buzz-updates. Rekneme, ze si to stahnu a umistim
> do stejneho adresare. Spustim dselect, zvolim polozku access a zadam ... no a
> to prave nevim, co zadam. Pta se totiz na max 4 ruzne lokace: buzz, contrib,
> non-free a local, pricemz do te posledni jsem mu vnutil buzz-fixes (coz asi
> nebylo nejcistsi, ale zda se to funkcni) - nicmene co s buzz-updates ?

Ja ked som upgradoval z 1.1 na 1.1.8 ta som mu dal
[stable contrib non-free] a on v pohode vymenil stare baliky za nove ,
na ftp.debian.org je stable linkou na buzz-fixed cize malo by to byt ono ,
upgradoval som via ftp-access

--
Gabriel (Snowman) Svajko
E-mail : svajko na r-net.sk

** NOTE : This signature is shareware , please send $10 to author.