lilo a Syquest

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Září 24 18:36:44 CEST 1996

   Dobry den,

24 zari 1996 Pavel Kubenka napsal:

> 			^^^^^^^^^^^^^^^
> jak to, na nicem jinym, zkousel jste to pod NT nebo MS
> DOSem? Nebo je Linux vsechno? Jestlize jste to zkousel, tak se omlouvam.

Nezkousel jsem nic a taky jsem nic takoveho nerikal. Citoval jsem
z predchoziho dopisu, coz jste nejen smazal, ale asi ani necetl.

> Sorry, ale proc by na druhou stranu mel Microsoft dodrzovat kompatibilitu s
> kazdym systemem, kterej si nahodou umel precist pod jeho systemem
> formatovany disky?

Nejde o zadnou "kompatibilitu se systemem", ta vypada jinak .   :-))
Z citovaneho dopisu vyplyvalo, ze nedodrzuje kompatibilitu ani sam se sebou.

> PK
>
> begin 600 WINMAIL.DAT

   (a dalsich 38 radek vynechano)

^^^^^  Tyhle s.... si uz, sakra, jednou odpustte.   ^^^^^^^^

    Bohumil Chalupa