Linux a ZIP drive?

Michal Kocer (Michal Kočer) kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Středa Září 25 12:04:10 CEST 1996

>    Jakych prenosovych rychlosti dosahujete s vasimi paralelnimi porty?

Nemeril jsem to, ale asi takovych jako na horsim harddisku, souzeno
podle takove uzivatelske odezvy pri kopirovani v MC. Problemy jsem mel
dokud mi behal ZIPdrive pod linuxem pouze 4bitove. Kdyz jsem vypnul
podporu EPP v BIOSsetupu, zacal driver hlasit, ze uziva 8bitoveho prenosu,
no a s tim uz se da pracovat.

Jinak na jiz zminene adrese je beta verse driveru pro ZIP v
linuxu podporujiciho EPP. Nezkousel jsem to, tech 8bitu mi staci...

Mam na uzivatele ZIPu pro linuxem take otazku. Jak to udelat, aby
50MB DOSovska partition (/dev/sda2) vytvorena v linuxu /* partition
/dev/sda1 je linux native */ byla citelna i v DOSu?

S pozdravem
		MK